Klachtenprocedure
In overeenstemming met de WFT zijn wij verplicht tot een adequate klachtenopvolging.
Assurantiekantoor Dobber doet er alles aan om u optimaal van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Vanzelfsprekend kunt u in dat geval uw klachten of opmerkingen aan ons voorleggen. Wij zullen deze dan met uiterste zorgvuldigheid behandelen en in goed overleg met u proberen tot een bevredigende oplossing te komen.
Uw klacht of opmerking kunt u op de volgende manieren aan ons voorleggen:
- per mail via dobber@home.nl
- per telefoon via nummer 050-5777701
- per brief naar:
Assurantiekantoor Dobber
Jacobijnerstraat 2A – BIS
9712 HZ Groningen
Wanneer is het een klacht?
U heeft schriftelijk de klacht aan Assurantiekantoor Dobber kenbaar gemaakt.
Verantwoordelijken
Uw klacht wordt altijd voorgelegd aan P.E. Dobber.
Klachtenprocedure
- U ontvangt binnen 24 uur een ontvangstbevestiging
- De klacht wordt voorzien van een uniek actienummer
- U wordt binnen 3 dagen voorzien van een definitieve reactie op de klacht of in ieder geval op de hoogte gesteld over de voortgang van de klachtenbehandeling
KIFID
Als u niet tevreden bent met de oplossing of het antwoord bestaat de mogelijkheid om de klacht voor te leggen aan het Klachteninstituut Verzekeringen (KIFID).
Postbus 93257
2509 AD DEN HAAG
telefoon tel:0900-3552248
E-mail: mailto:info@kifid.nl
Internet: https://www.kifid.nl